New Moon

New Moon.
vi vampyr nördar har väl sett den, eller hur? men vad tycker vi om filmen? hur kan vi jämnföra den med boken? går inte tycker jag. jag menar, boken är grymt bra enligt mig men filmen blev ju inte närheten av bra. fast den var bra, men om man jämnför med boken. ah, ni förstår! scenen då edward lämnar bella är nog då jag ryste som mest. men jag älskar scenerna när dem är i italien. hur bra som helst.
vad tycker DU om New Moon? och vad tycker du man kunde gjort bättre för att filmen skulle bli lika bra som boken är?



Kommentarer
Postat av: jemina :)

Jag tycker likadant, boken är bättre än filmen. men det är ju så på ungefär alla filmer som har gjort.

För om dom skulle göra lika bra som i boken så skulle ju filmen vara timmar lång.

Jag har faktikst ingen arning om hur jag tycker så att filmen blir lika bra som boken.

Men man längtar ju tills eclipse kommer!

Ska bli grymt kul då och se! :)

2010-05-09 @ 12:55:53
URL: http://followthesunshine.blogg.se/
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

tycker också boken är mycket bättre.

hade varit kul o de kunnat lagt ner lite mer pengar på filmen och kunnat göra den längre och lagt in fler händelser som de hoppat över nu. tycker allt är så hackigt i filmen...

hoppas eclipse-filmen blir bättre!

2010-05-09 @ 16:18:06
URL: http://sevendays.webblogg.se/
Postat av: nath

Håller med dig verkligen. Finns ju dom som inte läser böckerna och bara tittar på filmen så dom förstår ju inte varför man är så vampyr tokig som man blir. Kan dom inte göra filmerna lite längre ? finns ju dom som är 2timmar och det gör ju inget...

Ha det gott

2010-05-12 @ 16:45:26
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ser du twilight filmerna som vampyrfilmer verkligen ?

2010-05-12 @ 18:51:02
Postat av: Elin

Böckerna är så grymt bra och filmerna är oxå toppen! Jga längatar till nästa kommer 30 juni! I juni kommer oxå fortsättningen på true blood, grymt bra serie!

Vampyrer - love them!

2010-05-13 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0