lite information om VAMPIIRESNEWS

Hej!
Och nu har ni kommit till en blogg där vi enbart disskuterar VAMPYRER! det är såhär att jag (en av hundra tals andra människor) älskar vampyrer. och inte bara vampyrerna som framställs som underbara varelser som i tex twilight och vampire diaries tillexempel. utan jag tycker alla vampyrer är fantastiska. jag vet inte vad det som fick mig att älska vampyrer. kanske var det att dem är så farliga? att det är så mystiskt om dem.. kan inte riktigt komma på varför. men jag avgudar dem nästan iallafall, och har gjort det i några år. jag har läst och sett alla filmer som det går att se tror jag. ibland börja jag t.o.m skriva egna noveller om vampyrer. iallafall ska det inte handla bara om mig och mitt stora intresse riktad mot just vampyrer. utan om olika böcker, filmer, författare som skriver om vampyrer. ja allt som rör vampyrer helt enkelt. lite historiskt osv. jag tycker att det kommer bli hur roligt som helst. visst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej fin blogg. allt bra me dig?

skriv gärna till mig:)

kram!

2010-05-08 @ 09:52:25
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag älskar din blogg!

Jag är ett STORT vampyrfan och jag älskar alla slags vampyrfilmer och serier.

Din blogg äger!

2010-05-13 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0