eclipse!

hej!
idag tänkte jag ta upp heta och populära TWILIGHT! dem flesta tjejerna har läst böcker, sett dem två filmerna som har kommit ut. tjejerna är helt galna i Jacob eller Edward. men jag älskar mest böckerna, inte filmerna. i filmerna är det inte samma spänning mellan Jacob och Edward, inte samma kärlek mellan Edward och Bella. Någoting saknas. men böcker som Twilight kan inte bli lika bra på film. så är det bara. det får man leva med. men ni som inte har läst alla böcker (fy på er) så kommer snart tredje filmen ut. och personligen så har jag så mycket förhoppningar och förväntningar på kommande filmen just för att tredje boken är så sjukt jäkla bra. visst är den? (ni som har läst dem vill säga.) men är du Team Jacob eller Team Edward? eller du kanske är ett Bella fan? lägger upp en trailer på kommande filmen. jag längtar sjukt mycket. och här är det typiskt den "moderna" vampyren, het, mystisk, farlig. allt vi tjejer vill ha. eller hur? ;)



Kommentarer
Postat av: emelie

svar: haha tack desamma.

Nja Twilight filmerna gillar jag, men är inte så insatt i allt som händer runt omkring.

2010-05-08 @ 12:39:38
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar dig en superbra lördag! =D

2010-05-08 @ 13:56:40
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nope, gillar inte vampisar, men tack för tipset :)



Snälla, bidra med ditt bästa sminktips (även skönhetstips). I NEED HEEELP ♥ ♥ ♥

2010-05-08 @ 15:54:15
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0